Sitter här med kaffekoppen och läser om massakern mot kristna i staden Jos i Nigeria. Samtliga artiklar vill göra orsaken till varför massakern hände till att i princip handla om ett i-landsproblem med prat om jobben och politiken. Problemet med ett sånt resonemang är att Nigeria inte är ett i-land. Nigerias verkliga problem stavas Islam. Totalitära ideologin Islam är det som förpestar människors liv och ser till att massaker som den i Jos begås. Ingen har väl glömt vem det är som mördar människor i Sudan? Islam är en lika vidrig ideologi som nazismen och kommunismen.

Beröringsskräcken är total när det gäller Islam, framförallt här i Sverige. Rädslan liknar väldigt mycket rädslan människor hade i Sovjetunionen. Men skillnaden är att människor inte skickas till Gulag utan det man gör här i Sverige är att bortförklara brotten som begås i Islams namn med att det handlar om helt andra saker. Utmärkt exempel är debatten som Göran Hägglund (KD) och Mona Sahlin (S) hade i Agenda. Jag väntade med spänning om Hägglund hade mod nog att nämna att det är muslimer som står för judehatet i Malmö. Till min förvåning vågade Hägglund nämna problemet, i sann Olof Palme anda, med rätta ord utan att sväva ut i ordbajseri.

Mona Sahlin har inte ens de mest elementära kunskaperna om Islam när hon säger helt galna saker som ”De flesta, kristna som muslimer, är för yttrandefrihet och emot hatbrott. Du står här och antyder att gruppen muslimer skulle acceptera eller till och med vara för att judar blir utsatta. Min bild är den motsatta.”. Hon verkar aldrig hört talas om taqqiyya. Jag känner en hel del muslimer personligen och ingen av de har tagit avstånd från antisemitism. Inte en enda. Om all prat om moderat Islam skulle vara sann (vilket inte är fallet) var är då alla moderata muslimer? Jag ser aldrig muslimer protestera eller demonstrera mot förtrycket mot judar. Kan det ha att göra med att Koranen är guds direkta ord som måste följas till varje ord?

Säg: ”Skall jag säga er vad som inför Gud förtjänar ett hårdare straff än detta? [Det är vad de gjorde] som, därför att de dyrkade onda makter, drabbades av Guds fördömelse och Hans vrede och som Han förvandlade till apor och svin…
Koranen 5:60

Ovanstående tog jag från en hjärntvättningssida. Det jag vill föra fram är att under citatet jag har ovan har man skrivit följande: ”De judar som har begått brutala massaker och välplanerad folkrensningar av ett folk i Palestina sedan 1948, har förtjänat en sådan titel.”. Med andra ord, exakt samma sak som Ilmar Reepalu säger och något som Mona Sahlin indirekt stödjer. Nämligen att antisemitism är ok. Sinnessjukt.

Ted Ekeroth filmade följande lite över ett år sedan i Malmö.

Avslutningsvis använder jag mig av yttrandefriheten och säger som Geert Wilders i Holland. Muhammed var en massmördare och en pedofil som våldtog flickan Aisha.

SvD DN1 DN2 DN3 Ted Ekeroth MND DN4 DN5

