Jag är trots en väldigt lyckad och nyttig utbildningshelg med SD Television väldigt nedstämd just nu. Tittade på en video som NRK gjort om muslimer i Sverige och Norge. Jag är inte nedstämd av att det var något chockerande eller nytt som kom fram i videon utan för att sanningen som kommer fram i videon inte tas på allvar, ignoreras eller bagatelliseras av politiker och andra i Sverige. Jag ser framför mig fruktansvärda saker som kommer att hända inom en snar framtid. Fruktansvärda saker som riktas mot en grupp, nämligen judarna. Kristallnatten anno 20?0 kommer på nytt att begås av en ”grupp” av människor. Inte av nazister som vissa skulle tro utan av muslimer.

Jag anser att alla mångkulturförespråkare är minst lika skyldiga till nya förföljelsen av judarna som muslimerna själva. Ni, mångkulturförespråkare, går hand i hand med nazisterna och muslimerna.